Scroll naar boven
Klachten en bezwaar
Veelgestelde vragen Noodnummer bij crisis Vind uw wijkteam

Vragen over ...

Bekijk hier alle thema's

Klachten en bezwaar

Klachten

Het kan voorkomen dat u zich door een medewerker van het wijkteam niet goed behandeld voelt. Wij vinden het belangrijk dat u eerst in gesprek gaat met deze medewerker. Lukt dat niet of wilt u dat niet, dan kunt u vragen naar de leidinggevende van de medewerker van het wijkteam. U kunt uw klacht ook melden bij de klachtencommissaris.

Bezwaar

Over een aantal vormen van ondersteuning neemt de gemeente formeel een besluit. Als u het niet eens bent met het genomen besluit, neem dan eerst contact op met de medewerker van het wijkteam. Blijft u het niet eens met het genomen besluit, dan kunt u in bezwaar gaan bij de gemeente.

Zoekt u ondersteuning in uw wijk?

Heeft u een vraag of zoekt u ondersteuning in uw wijk? Er zijn veel activiteiten en voorzieningen In Enschede die u kunnen helpen. Deze kunt u vinden in de digitale Wijkwijzer. Ook kunt u uw vraag stellen bij het Wijkwijzer inlooppunt in uw buurt.

Contact

Wijkteams Enschede

Tel: 053 - 481 79 00
E-mail: info@wijkteamsenschede.nl

  • maandag tot en met vrijdag van 09.00 - 17.00 uur
  • Crisislijn: 0800 - 2000 (buiten kantooruren)