Scroll naar boven

Administratie

Geen overzicht in uw administratie? Bijna dagelijks ontvangt u papieren: een loonstrook, kassabon, folder, bankafschrift, garantiebewijs enzovoort. Het is belangrijk om een goede administratie op te bouwen voor belangrijke papieren.


Administratie op orde

Het op orde hebben van uw administratie zorgt voor duidelijkheid. U kunt bijvoorbeeld zien wat u hebt betaald, wat u nog kunt besteden, waar u voor verzekerd bent en welke afspraken u hebt gemaakt.

Overzicht kwijt

Door omstandigheden kunt u het overzicht verliezen, bijvoorbeeld door het verliezen van een baan, ouderdom of door een verandering in de leefsituatie.
Heeft u hulp nodig bij het op orde brengen van uw administratie? Of het invullen van belangrijke formulieren? In Enschede zijn er diverse voorzieningen die u kunnen helpen uw administratie weer op orde te krijgen. Kijk eens in de digitale Wijkwijzer voor passende ondersteuning:

[zoekbalk]

Komt u er niet uit?

Heeft u in de Wijkwijzer niet gevonden wat u nodig heeft? Neem contact met ons op voor meer informatie of om een afspraak te maken.

Lees ook  de 
informatiekaart 'Hulp bij administratie' met een overzicht van organisaties die u kunnen helpen op een rij.

Zoekt u ondersteuning in uw wijk?

Heeft u een vraag of zoekt u ondersteuning in uw wijk? Er zijn veel activiteiten en voorzieningen In Enschede die u kunnen helpen. Deze kunt u vinden in de digitale Wijkwijzer. Ook kunt u uw vraag stellen bij het Wijkwijzer inlooppunt in uw buurt.

Contact

Wijkteams Enschede

Tel: 053 - 481 79 00
E-mail: info@wijkteamsenschede.nl

  • maandag tot en met vrijdag van 09.00 - 17.00 uur
  • Crisislijn: 0800 - 2000 (buiten kantooruren)