Scroll naar boven
Waarom heeft mijn aanbieder geen contract meer?
Veelgestelde vragen Noodnummer bij crisis Vind uw wijkteam

Vragen over ...

Bekijk hier alle thema's

Waarom heeft mijn aanbieder geen contract meer?

Het kan zijn dat aanbieders die in 2017 ondersteuning leverden zich niet hebben ingeschreven óf geen contract hebben gekregen voor 2018. Bijvoorbeeld omdat ze niet meer voldoen aan onze regels. 

Zoekt u ondersteuning in uw wijk?

Heeft u een vraag of zoekt u ondersteuning in uw wijk? Er zijn veel activiteiten en voorzieningen In Enschede die u kunnen helpen. Deze kunt u vinden in de digitale Wijkwijzer. Ook kunt u uw vraag stellen bij het Wijkwijzer inlooppunt in uw buurt.

Contact

Wijkteams Enschede

Tel: 053 - 481 79 00
E-mail: info@wijkteamsenschede.nl

  • maandag tot en met vrijdag van 09.00 - 17.00 uur
  • Crisislijn: 0800 - 2000 (buiten kantooruren)